Wednesday 31 July 2013

Day 8 : Rezeki Ramadhan

Assalamualaikum!!! Dengan semangatnya harini aku kelebek permanent file,company secretarial file,register book dan sebagainya. Gigih aku completekan working paper tak complete2 entahla bila nak siap.. (nampak tak kelembapan di situ)

Bos panggil aku tadi masuk bilik. Hati berdebar2..
.
.
.
.


Haha bagi gaji la weyy..Alhamdulillah rezeki!!..Huhu tadi LadyBos ajak sembang sikit.. Sembang pasal siapakah yang memperkenalkan aku ngan audit firm ini.. Lantas aku pun mula bercerita sepatah2.. Pastu cam LadyBos puji English aku (ye sangat).. haha conclusionnya kita kena yakin k walaupun grammar berterabur..wkwkwkw

Aku baru je kerja start Isnin minggu lepas(22nd) dengan niat nak belajar audit company sikit2..Bukan niat kerja lagi la kann(amboi).. Tapi entah bagaimana LadyBos yang baik hati telah memberi gaji walaupun aku takdela kerja banyak mane..Huhuhu thankyou sangat! Semoga LadyBos panjang umur dan murah rezeki selalu dan business terus success.. Jangan kedekut k mendoakan yang baik2 pada orang lain :) :) Sebab Insyaallah oranglain akan melakukan yang sama pada kita.. :)

Entahla aku tak assume pun dapat banyak ni.Terkejut dibuatnye..Yelah ingatkan kerja,eh belajar sikit2 dalam masa seminggu 3 hari dapat la sikit sebab kerjanya pun dok sikit2..Rupanya dalam ketegasan ada kelembutan..Chaywahhh...

Esok baru real practical(tarikh yang sepatutnya)..LadyBos dah letak high expectation pada aku.Takutnye. Huhuhu takpe,Allah ada tolong kita..So esok kena kerja gigih lagi sebab sayang kat LadyBos lebih walaupun garang.Hehehe

Tadi malam Acu called aku.Punya dok gelak sakan plus bergosipp. Astaghfirullah.. Jadinya kalau kawan anda call,jangan lama2 sangat.Cakap hal penting2 je k.. 

Jom shopping raya?haha takdelaaa...Bye!
LOVE