Thursday 1 August 2013

Day 9 : tajuk yang tak pasti.haha

Assalamualaikum!!Weyyy tau dak kat opis tadi perut berlagu2..Lagu raya ada lagu rayu pun ada. Kuat plak tu..Nasib takde sape dengaq~~ hehehe

Ya Allah dan Subhanallah harini Allah dah memudahkan segala urusan aku..Allah tu yang Maha Berkuasa.Mintaklah ape saja dengan ikhlas Insyaallah Allah bagi..

Harini kerja aku appendix semua dah selesai.Tinggal nak suruh Amy kira tax lepastu aku adjust sikit2 lagi dah boleh submitttt!!! dan terimalah penangan jika kau audit salah!! wkwkwkw (tengkingan) hahaha

LadyBos baik sangat wey dengan aku..Kalau orang kata Chinese racist. Tak sama sekali..Huhu kengkawan office semuaaaa baik2..dan aku dah hafal nama diorang!!! Heheheh agak happy disitu bila dah ingat nama orang senang nak tanya soklan walaupun silly2 questions gituhhh..Hehehe

Entahlah,tapi LadyBos sangat fair pada semua orang.Kalau dia nak marah,dia akan marah sebab kesalahan kita tak kiralah awak Cina atau Melayu. Tadi aku kena tegur kott sebab letak papan "RESERVE" yang untuk parking tu tak betoi...Hahah takdela dia marah sebab ada client tadi. Tapi yelahhh dia kata "u have to see you know" yelaaa selama ni bebudak lain yang tolong angkat,letak benda tu.Hahaha adoi.. Maklumlah akauntan ni kan macam prudence sangat plus very the concern..Hehhe

Ya Allah tadikan ape dokumen aku nak semua ada.Huhu ada yang takde tadi aku called client mintak,tak sampai 5 minit dia dah fax. Jumpa bos mintak faxkan kat faculty,kejap je LadyBos fax.. Nampak tak kalau kita kerja ikhlas kerana Allah. Biarpun company bangsa lain,kita kena kerja jujur tahu...LadyBos salu ingatkan kitorang "don't do other people"..Barulah orang percaya dan business boleh maju dan bagi gaji banyak wkwkwkw   :)

Rehat aku sejam je dari pukul 1 hingga 2.. Aku pun bersyukur rehat time ni. So rehat je aku pergi masjid dekat2 situ.4 5 minit jugaklaaa sebab kawasan firm aku busy macam "KL" haha

Malam tadi korang pegi terawih tak??? 10 malam terakhir ni kalau korang nak something sangat2 dari Allah,go for it. Allah dah offer malam Lailatulqadar. Tinggal kita je nak ke taknak. Bila difikir balik kan. Kita kan masih muda masih bertenaga takkan nak tunggu tua kerepot baru nak terhegeh2 cari pahala kan?

Huhu aku takdela alim mana.tapi kan
.
.
.
 Kan?
LOVE