Friday 2 August 2013

Day 10 and 11 : Kisah sadiss

Assalamualaikum!! Wehh untungla aku lalu Tesco tadi berderet kereta..Nyopping letuwwww..

Haiii saadis aku ditinggalkan keseorangan gara2 family gi jemput kakak kat KL..Semalam berbuka dengan bajet 10 hengget aku beli Dutch Lady cekelat, nasi lemak pandan ayam berempah ngan kuih sengget.tu pon tak habiss..

Tak bestnya berbuka sorang2..Nasib der Running Man menemani..Hoho.
Result?
Hey hey..huhu Alhamdulillah maintained..tapi, cgpa jatuh 0.01.. (represent banyak credit hour kot.huhu)

Mungkin aku kurang berusaha?Ya. Nampak sangat study last minute. Tapi syukur takde c..kalau kita ada c,pointer jatuh merudum.huhu daripada c,mungkin lebih baik failed. Sebab boleh repeat dan betulkan. Cumanya kena extend la.. Kalau c tak boleh buat ape dah.

Petang ni aku nak cari kasut raya..Jangan la tanya aku dah ada berapa pasang kasut tinggi.Takde weyy..Dulu ada tapi dah tercabut.aku kan kalau guna satu2 benda biar sampai rosak. (menteri kewangan)

Tapi kalau waktu duit aku banyak aku tak heran nak belanja sape yang aku nak belanja. :) :) Duit elaun prac pun aku dah niat nak bagi mak abah aku sikit.Okay tak?? (baik la tu) hehehe erm,harini kan aku happy sangat buat kerja sebab buat benda baru.Efiling untuk private company..alah fill in the blanks je ;p semalam audit hire purchase ;p

Sebabtulah happy?kerja senang?plus LadyBos mood okay harini.hehe

Aku kalau dengan lelaki memang malu2 sikit nak buat kerja..tapi tadi aku duduk dengan 2 Chinese guys. Hoho tak malu pun? sebab Chinese kot. Kalau lelaki melayu aku mesti malu2 kucing..wkwkwkwkw

Weyyyy harini berbuka sorang2 jugokkk..Arghhh kengkawan cam sumer takde kat sini je..Huhu
Okaylah. G mane hati2 ya..Jangan boros sangat,jangan over sangat shopping. (padahal jeles korang banyak duit) haha

Weyy tunggula aku fax result aku tak lama dapatla duit (yayasan perak) haha tapi malangnya raya minggu depan kan!!

Hehehe babai!!!


LOVE