Tuesday 6 August 2013

Day 12 & 13 : Rasa nak nangisssss!!!

Assalamualaikum!

Nyanyi: "Selamat hari raya hari untuk kita bersukaria.."


Dengan hati gumbira..
Kita baru je dapat elaun untuk bulan 7.Alhamdulillah rezeki Ramadhan sekali lagi LadyBos baik hati bagi bonus + advance separuh elaun. Whuuuaa tak tahulah bagi orang lain tapi bagi aku yang practical ni duit raya 100 hengget sangatlah banyak ;P

LadyBos happy dapat kuih raya..Mak kita lah beria suruh bawakkan kuih raya kat LadyBos ngan staff. Lepastu tibe2 kita dapat duit raya... Kita taknak, kita ikhlas.Tapi LadyBos desak kita terima..Huu

Dok mengunyah je dak laki yang kuat makan kat tempat kerja aku tu.Hehehe happy dapat bagi diorang rasa kuih raya maap zahir batin.Ada yang mak kita buat,ada yang beli plus ada biskut kakak aku dari uk.. Esok nak bagi cekelat kat diorang since kakak bawak balik banyak gilas cekelat oberseas.huhu.

Bukan rasuah ye!! 

LadyBos garang2 macamtu pun punya lah baik hati tak kisah pasal duit pun.Huhuhu macam tau2 je kita dah habiskan 100 malam tadi beli baju.wkwkw

Thankyou LadyBos.Walaupun awak bangsa lain,saya doakan semoga panjang umur cergas selalu.Saya akan bekerja dengan lebih rajin lagi!!!

Ohya tadi buat e filing untuk individual dan company.I need to do an audit for another company. So maksudnya banyaklah accumulated tasks??

Apepun,ada lagi tempoh 1 hari untuk kita buat benda yang dapat pahala berkali ganda.Ramadhan, don't leave us :( Syawal itu indah tapi Ramadhan itu barakah..huhu
Dikesempatan ini saya Nur Azmira menyusun sepuluh jari memohon keampunan.Selamat menyambut Aidilfitri. Hargailah insan yang selalu ada dalam hati kita. :)
Okay.! :)
Psss: Esok balik kampung..Raya kampung abah tahun nieee :)
LOVE