Tuesday 30 July 2013

Day 6 and Day 7

Assalamualaikum...!! Wahh ngantuknyer..gitu kan.

Kerja harini aku kena completekan references untuk working papers..Banyak benda nak kena buat. Sebelum aku serahkan untuk pengiraan tax expense kepada Amy. BS dah balance as Lai banyak gila tolong aku..Thank you Lai!!!

LadyBos aku rupa2nya umur 65 tahun..Tapi tak kahwin lagi..Sebabtu dia garang sikit tapi garang2 dia,dia baik hati..Huhu Dia tak suruh kitorang yang kerja kat firm sapu sampah,mop2 lantai,dia ada maid Indon.. So kakak tu yang akan datang bersihkan office bila LadyBos bawak dia datang. Cumanya kitorang memang ditugaskan untuk siram pokok2 bunga dia setiap hari ikut jadual waktu. Dan jugak kena take note metre number kat paip2 kat luar office tu..

Nak dekat raya ni takde lah persiapan meriah selain kakak aku yang sorang tu balik so jadi meriahla nanti gamaknye..Hehhe kakak aku balik sabtu malam Insyaallah.. Transit kat Dubai kut macam biasa. Dia balik for good. Alhamdulillah..Dah bape tahun tak balik,semua orang rindu si debabtu.. Kata nak kurus,hurmmmmmmmmmmmm taktau lah nengok gambo macam makin comel je??

Harini balik2 kerja aku dapat tau kawan aku yang sorang ni dak RK Convent dulu2 dah pun ada anak weyy..Mau tak eksaited aku stalk FB dia.Hahhaa dah ada anak baru nak add aku kan...

So berbuka tadi aku g pasar je dengan mak aku.Meriah uolsss sebab kak ekin (anak angkat mak) berbuka sama..dia bawak anak buah dia,cik Tina datang sekali.Mula2 malu sangat cik Tina ni.Lama2 aku peramah ngan dia,haaa amek. Banyak pulak cakapnye.Hehehhe

LOVE