Friday 30 December 2011

Kebolehan yang hanya Kebetulan ;)

     Assalamualaikum..Hai korang.Mesti tak suka baca entry aku panjang2..Biasalah dulu penulisan UPSR tiptop..Fuh! haha...Korang dah makan ke?kalau dah apa kata pergi gym pulak..Hehe..Harini tiba2 aku rasa kosong.Sebab apa,sebab cadangnya aku adalah nak jumpa dgn seorang ni tapi cancel sebab dia ada something to do dan its more important than me.Sobs..

      Tadi aku online FB dan aku stalk page kawan aku ni..Satu masa dulu pernah sekelas..Ditakdirkan satu hari tu aku mimpi dia terkena ulat apa tah kat tengkuk..Terkejut aku bila bangun dari tidur..And you know what.Ia betul2 berlaku..Aku tak tipu..Huhu.Sesungguhnya Allah is the Greatest. Lepastu aku macam pelik sangat kenapa macam aku memang dah tau dulu ni.Tu lah.. Satu lagi seorang kawan aku jugak kat U. Satu hari macam mana entah dia boleh tertinggal handphone kat kelas.Lepastu dia pergi cari balik,tak jumpa.So she's decide to find it the next day.Dan malam tu aku mimpi dia dah jumpa handphone dia.Bila esoknya aku tanya dia,dia kata dah jumpa..Allah Maha Besar. :)

      Harini kat tempat kerja macam biasa aku baca novel.Lepastu ada seorang auntie ni cantik dan sebijik macam Ziela Jalil.Dia ajak bersembang sebab anak dara dia tengah shopping somewhere else dan dia malas nak ikut shopping.So kitorang borak pasal anak dia nak ambik lesen kereta,experience kerja dia sampai dia berhenti sebab husband dia suruh dan husband dia bagi rm2000 sebulan.Bukankah dia sangat bertuah ada husband kaya?Huhu,,.dia ada seorang anak dara..Itulah racun dan penawar family dia..She said she's always want the best for her daughter.Lepastu anak dia sampai dan Subhanallah anak dia cantik tau..Kulit macam mama dia.Rupa rupanya kitorang sama sek..convent.Lepastu auntie ni kata thanks sebab luangkan masa untuk dia..Welcome ;) (dah memang aku ni kuat berborak)hhehee

      Erm...tadi bestfriend aku,Puteri datang melawat aku kerja siap belanja cheesy wedges lagi.Trima kaseh..Lepastu aku jumpa kawan convent,Anis yang baru sampai dari Aussie..Tu lah aku hairan cuti ke sekarang ni.Bukan ke musim sejuk..baru aku tau dia berbeza ngan Europe..Aussie tengah autumn in my heart.Hehe...Okay sepatutnya aku ni baca novel sebab nak habiskan 2 buah novel yang aku pinjam dari someone ni..dia yang offer aku baca novel dia so kenalah tunggu aku baca sampai habis.haha

    Jom ingat balik 4 musim yang kita pernah belajar waktu Geografi dolu2...

Spring :  Musim bunga

     
Summer : Musim panas


Autumn : Musim luruh

Winter : Musim sijukkkkk

Jom pergi Korea jumpa Gongchan ;)