Sunday 25 December 2011

bermulanya kisah saya..yes i am.

Wah gitu.. Assalamualaikum..! ya saya la ni..Hehe..Meh saya perkenalkan diri saya..Saya Azmira.Everyone called me Ira..There's a few called me Mira..Junior called me Kak Ira..Comel tak mereka? Haha...Saya baru habis diploma..Hari2 menghadap internet.Bukak je mesti online facebook...Haih bosan betul..Adik pulak advance dah berblog,bertwitter bagai..Kakak dia mcm katak di bawah daun keladi.Eh? Daun kelapa..Erm...
Memandangkan sekarang ni kerja sebagai salesgirl,so penat lah jugak..Tapi esok cuti!Bolehlah mengunyah kudap-kudapan atau memasak maggi atau membantu emak di dapur.(eh kata pemalas??) hehehe saya rajin bab mengemas..Bab memasak belum lagi..Kenapa eh? 
It's already almost 1.30a.m...Nobody knows this blog..Ohsem! i will write here and read myself! Siapa yg tertekan dan baca entry saya pun mmg ohsem..