Wednesday 20 February 2013

Syefa called.

Assalamualaikum semua...
Tadi Syefa called. Syefa ialah schoolmate kat SMK Convent form 1 sampai form 3 dulu.Teruja bila dia call rumah..heeehe. Sebabnya dia belajar oversea kat Australia dan almost 7 tahun kami tak jumpa. Ingat jugak kat Mira ni yer..hehe (dia je panggil aku Mira.) tapi dia nak sambung dah buat Honor so dia akan fly balik ahad ni. Sama je dia start kuliah 4 March kat sana,dan aku yang memang kat sini. Hehe..

Dia tahu aku suka Mat Luthfi. So entah macam mana dia sebenarnya adalah classmate Mat Luthfi. La Trobe university kalau tak salah. Tapi after that mat luthfi pindah ke u lain. Kelakar bila dia cerita kat aku mat luthfi dulu kadangkala ke kelas memakai baju BEN 10 atau jam tangan TRANSFORMER tapi kini sangat famous seperti artis.. Hehehe dan kami berborak agak lama juga tentang sekolah juga kenangan lalu bla bla bla dan bergosip juga.heheee

Insyaallah dia akan habis belajar hujung tahun ni dan aku pula lagi setahun setengah. Semoga kawan2 aku berjaya walau di mana mereka berada.. Apepun goodluck Syefa!

LOVE YOU...