Saturday 16 February 2013

Seorang lagi kawan Convent kahwin.. :)

Assalamualaikum.. Harini aku attend wedding kawan convent, Azimah. Kitorang sama RK dulu form 1 and form 2. Azimah ni very brilliant orangnya..lama sangat tak dengar berita tup2 kahwin kawan aku ni..Hoho. Aku ambik Normi tadi terus pergi wedding Azimah kat dewan MPT Kamunting. Dan jumpalah kami anak beranak RK di situ. Bermulalah sesi penggambaran.. Biasalah dak pompuan. Heeehe dan mereka mula meneka siapakah seterusnya..yang penting aku lambat lagi ye. Yang aku jumpa tadi adalah.... NORMI LIANA, NORIDA ARSAD, EMY ZIANA, SUHAILA SHARIFF, FARAHIN RUSLI, LIYANA HAMID, IZZATI ABDULLAH SANI, LIYANA MOHD,. Keep in touch okie.. :)

Azimah,nasi minyak tadi sangat sangat sangat superb dengan lauk pauk yang juga sangat sedapp! Thank you zimah! Semoga kekal bahagia bersama dunia mahupun akhirat..
Pss..,azimah,husband you ada lesung pipit.Comel. Hehehe.. ;)
























Sorry lah tak sedar banyak pulak gambar aku.Huhu..
Erm. ramai pulak orang tanya pointer aku berapa..Huhu cukuplah aku katakan aku tak dekan sem ni :(
Bye!

LOVE