Thursday 14 February 2013

Result kita !! :D

Alhamdulillah syukur. Ada peningkatan dari sem lepas. Hampir tak hampir jugak la dgn dekan. Hehehe Jujur ade jugak menaruh harapan untuk dekan tapi tak kesampaian.. Aku cuma dapat 3A4B.. Ade satu subjek aku expect dapat A tapi dapat B.. Ada yg tak expect dapat A pun ,tapi dapat A+..Macam2 la aku ni..Huhu.. Tapi bukankah Allah itu sebaik2 perancang..:D

Thank you sangat pada housemates aku FARAHEEN SHAMSHER (roommate), SHIDA ARNI, NADIA AMYRA, and SYARMIZA ISMAIL sebab salu masakkan untuk aku, kadang2 aku tak layan diorang lah pastu rela je meja berselerak disebabkan aku.Hehe. FAFA IS THE BEST ROOMMATE IN THE WORLD. Dia selalu sabar dgn aku walaupun aku study berselerak buku2 dalam bilik sampai lewat malam..Kalau lampu tak tutup pun dia tak kisah..Huhu.. Love you fafa. Muaaah...

2 besties aku, IBU dgn PUTERI,, tahniah dpt dekan!!!. Walaupun diorang lain course, tetap aku jadikan contoh..!! Thanks jugak untuk mak SITI NOOR HANIN HAINI BINTI AHMAD YAHYA dgn abah MOHD YUSOF BIN MAT ARIS yang selalu sabar dan berdoa untuk anak diorang ni. Tahniah jugak kepada kawan2 classmates aku yang selalu gigih untuk teruskan perjuangan..

Gambar : Kahwin kak ika haritu..heeehe

LOVE