Sunday 1 January 2012

BFF

          Assalamualaikum anda semua di luar sana..(bajet artissss) .hahaa Okay hari ni aku kerja full dari pagi hingga malam sehinggakan burung,ayam,kambing pun dah tido agaknya...huhu memandangkan 1hb january dan salah seorang staff telah berhenti dan menuju ke Kolumpo kerna dapat job baru dan aku fully take over lah di kedai itu..Alhamdulillah sales aku hari ini banyak..Kaya bosss aku.Hehehehe..(semoga boss baca entry aku dan kurniakan komisyen) tudiaaa..Harini aku tak concentrate dan tak sempat habiskan novel sebab ada orang suka usik aku (tudiaaa nak salahkan org).
 
 
          Harini dalam sejarah.(dalam sejarah tau bukan kajian tempatan) Aku jumpa dua orang bestfrennnnn yg tersangat BFF lah.Normie dan Shazneeeeza.Hehe tapi taklah jumpa dua2 sekaliguss..kang tak pasal2 aku tutup kedai atau dihalau oleh majikan kerana tersalah tugas.kerana apa? Tadi terloncat2 peluk diorang.Mula2 dapat jumpa Shaz (bakal cikgu anak aku ---> sk rendah nanti) hahaha dia jumpa aku waktu maghrib tadi dengan mak dan ayah dia...Shaz memang boleh masuk ngan aku sebab aku dengan dia dua2 banyak mulut..hahaa.. Shaz lah classsmate aku form 4 ngan form 5..Semoga hang bahagia di maktab baru and i love you always <3


        Lepastu Normie BFF sejak sk rendah datang menjenguk aku tanpa salam kerana berlakon menjadi customer dgn bertanya "Dik ni harga berapa ni dik.." Haha dan aku lantas mencium pipinya yang gebu tetapi orangnya kurusss..Haha Nomie please makan banyak sikit supaya jadi kembar aku semula.Heheheh.. Okay harap ko dapat buat yg terbaik exam nanti..nanti kerja sama tau tau tau tau...(dengan penuh mengharap)..Normi adalah antara pelajar cemerlang di salah sebuah IPTA terkemuka di Kolumpo..(nomie betul kan? i love you <3
     
       
        Okay itu saja untuk hari ini.Penat tau harini ramai sangat manusia yg berwang..Okay esok kerja pagi.Have a great day take care and sweeet smile ;)